Tisdag - Bowlingdag

Snart är det dags att gå på Bowling. Tyvärr så spelar jag inte själv utan jag tillhör serviceteamet. Jag hämtar kaffe och kakor. Det är Thomas och Viktoria som spelar. Mest så står jag väl bakom och kommer med glada tillrop och sådant.

Det finns väl ingen som är så duktig på Bowling som de som står vid sidan om och tjatar. Vi ser direkt vad ni gör för fel. Vi upptäcker lätt minst lilla antydan till okoncentration. Korpbowling, det är ingen ursäkt för att inte ge allt. Fokusera, håll på tredjepilen, böj på benet, sträck på armen, ta rätt antal steg osv osv. Visst är vi bra alla vi som står bakom och "hejar på"

Skämt å sido vi vill väl bara väl men visst är vi jobbiga ibland. Ibland skälper vi mer är vi hjälper. Idag ska jag inte vara en rabiat idrotts mamma och fru utan göra det jag gör bäst, hämtar kaffe. Eller det jag är sämst på VARA TYST.


Kommentarer
Postat av: Marina

Heja mamma!!!

Jag är lika bra på att heja jag, imorgon är det min tur att vara en sån där jobbig mamma som kommer med alla glada tillrop och som talar om presic hur man ska göra för att få till det där perfekta slaget varje gång. Det är ett under att Lucas vill ha mig med varje vecka. Kram Kram

2010-03-09 @ 19:26:22
Postat av: Wickii

Du gör underverk varje tisdag=)

2010-03-12 @ 13:40:10
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0